Politica de Retur si Rambursare
1. Introducere
La www.napiesa.ro, ne straduim sa asiguram satisfactia clientilor. Daca nu sunteti complet multumit de achizitia dumneavoastra, suntem aici pentru a va ajuta. Aceasta Politică de Returnare si Rambursare va explica drepturile conform legilor romanesti si ale Uniunii Europene.
2. Dreptul de Retragere
2.1. Legea Uniunii Europene: Conform Directivei 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor, aveti dreptul de a va retrage din contractul de achizitie in termen de 14 zile fara a preciza un motiv.
2.2. Perioada de Retragere: Perioada de retragere expira dupa 14 zile de la data la care dumneavoastra sau o terta parte indicata de dumneavoastra (alta decat transportatorul) dobandeste posesia fizica a bunurilor.
3. Eligibilitatea pentru Retur
3.1. Conditi Generale: Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul trebuie sa fie neutilizat, sa fie in aceeasi stare in care a fost primit și in ambalajul original, fara urme de montaj.
3.2. Articole Nereturnabile: Anumite articole nu pot fi returnate, inclusiv:
- Articole personalizate
- Articole sigilate care au fost desigilate dupa livrare
- Bunuri care, dupa livrare, conform naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte articole.
- Piese Auto Originale sau aftermarket cu termen de livrare din depozite externe: Piesele auto originale care vin cu termen specific de livrare nu pot fi returnate odata comandate.
- Uleiuri: Uleiurile de motor, uleiurile de transmisie.
4. Procesul de Retur
4.1. Initierea returului: Pentru a initia returul produsului dumneavoastra, va rugam sa ne contactati la office@napiesa.ro in termen de 14 zile de la primirea comenzii. Va vom oferi instructiuni despre cum sa returnati articolele.
4.2. Costuri de Returnare: Veti fi responsabil pentru plata costurilor proprii de transport pentru returul articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile.
4.3. Articole Deteriorate sau Defecte: Daca primiti un articol deteriorat sau defect, va rugam sa ne contactati imediat la office@napiesa.ro cu detalii si imagini ale produsului deteriorat. Vom aranja returnarea sau schimbul fara costuri suplimentare pentru dumneavoastra.
5. Rambursari
5.1. Procesarea Rambursarilor: Odata ce primim articolul returnat, il vom inspecta si va vom notifica despre statutul rambursarii dumneavoastra. Daca returul dumneavoastra este aprobat, vom initia rambursarea valorii intr-un cont bancar indicat de dumneavoastra.
5.2. Termenul de Rambursare: Rambursarile vor fi procesate in termen de 5 zile de la primirea articolului returnat. Timpul necesar pentru ca rambursarea sa apara in contul dumneavoastra depinde de politicile emitentului cardului.
6. Schimburi
6.1. Schimburi de Produse: Schimbam articolele doar daca sunt defecte sau deteriorate sau daca nu se potrivesc din motive ce nu tin de dumneavoastra. Daca doriti sa schimbati un articol cu acelasi articol, dar alt producator, va rugam sa ne contactati la office@napiesa.ro.
7. Drepturi Legale
7.1. Legea Romana: Aceasta Politica de Retur si Rambursare este guvernata de legile romane, inclusiv, dar fara a se limita la, Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic si Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in contractele incheiate cu profesionistii.
7.2. Drepturile Consumatorilor din UE: Aceasta politica respecta, de asemenea, drepturile dumneavoastra conform legilor de protectie a consumatorilor din Uniunea Europeana, inclusiv dreptul la o perioada de garantie de doi ani pentru bunurile care nu sunt conforme cu contractul.
Politica de Garantie
8. Perioada de Garantie
8.1. Garantia Legala de Conformitate
8.1.1. Legea Romana și a UE: Conform legii romane si Directivei 1999/44/CE privind anumite aspecte ale vanzarii de bunuri de consum si garantiile asociate, toate produsele vandute de www.napiesa.ro sunt acoperite de o garantie legala de conformitate. Aceasta garantie asigura ca produsele sunt conforme cu contractul pentru o perioada minima de 2 ani de la data livrarii.
8.1.2. Domeniul de Aplicare al Garantiei: Garantia legala acopera orice lipsa de conformitate care exista la momentul livrarii produsului. In perioada de garantie, aveti dreptul de a avea produsul adus in conformitate gratuit prin reparatie sau inlocuire, sau, daca acest lucru nu este posibil, la o reducere adecvata a pretului sau la rezilierea contractului.
- Pentru produse precum accesorii, consumabile auto, filtre auto, lichide auto garantia se acorda conform duratei medii de viata a acestora, repectiv mai mica de 24 de luni. Garantia este valabila pentru defectele de fabricatie sau de material, iar produsele vor fi inlocuite in termenul legal. Termenul considerat este cel de la data facturii/bonului fiscal.
- Acumulatorii auto detin o garantie de 24 de luni cu conditia de a se efectua verificarea instalatiei de incarcare a bateriei dupa montare (in maxim 5 zile de la procurare si periodic din 6 in 6 luni) intr-un service autorizat facand dovada achitarii serviciului.
- Pentru piesele de schimb originale procedura de acordare a garantiei este specifica fiecarui producator, fiind necesara deplasarea autoturisului la cel mai apropiat dealer pentru evaluarea defectului si intocmirea notei de constatare.
8.2. Drepturile Consumatorului
8.2.1. Raportarea Problemelor: Daca un produs achizitionat nu este conform cu contractul, ar trebui sa ne informati cat mai curand posibil la office@napiesa.ro. Va vom ajuta sa exercitati drepturile prevazute de garantia legala.
8.2.2. Inlocuirea: Daca un produs achizitionat nu este conform cu contractul, ar trebui sa ne informati cat mai curand posibil la office@napiesa.ro. Va vom ajuta sa exercitati drepturile prevazute de garantia legala.
8.4. Excluderi si Limitari
8.4.1 Uzura Normala: Garantia nu acopera uzura normala sau daunele cauzate de utilizare necorespunzatoare, neglijența, accidente sau modificari neautorizate.
8.4.2. Documente necesare pentru solutionarea garantiei:
- Piesa deteriorata fara urme de loviri, componente lipsa si in starea in care a fost demontata, necuratata cu jet de apa sau solventi.
- Factura de achizitie sau bonul fiscal emise de Smart Doc Autoparts SRL.
- Dovada efectuarii montajului produsului intr-un service autorizat de R.A.R pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj).
- Document emis de service-ul autorizat prin care se constata defectiunea si in care sunt mentionate si explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv acolo unde este cazul, raport generat de tester/diagnoza.
- Copie dupa autorizatia R.A.R a service-ului in care s-a efectuat montajul
- Copie dupa certificatul de inmatriculare al vechicului pe care s-a efectuat montajul.
- In cazul compresoarelor de aer conditionat, obligatoriu, copie factura achizitie uscator, filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit compresorul, uscatorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata si ulterior uscata cu azot.
- In cazul discurilor de frana, tamburi de frana, amortizoarelor si arcurilor pentru a putea fi acordata garantia se recomanda achizitionarea a doua bucati.
- In cazul in care produsul neconform a fost achizitionat in kit/set, atunci acesta trebuie predate in acelasi mod, respectiv kit/set, chiar daca defectiunea s-a produs numai la un singur produs.
8.4.3. Conditii de neacordare a garantiei:
- Piesa nu a fost identificata corect datorita unor informatii eronate primite de la cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit.
- Piesa prezinta urme de loviri, indoituri, deformari, rupturi etc.
- Piesa prezinta uzura normala.
- Piesa a fost folosita in alt scop decat cel indicat de producator.
- Piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata cu piese conexe deteriorate sau defecte.
- Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R pentru tipul de manopera executata.
- Piesa este uzata datorita suprasolicitarii, intretinereii defectuoase a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomanadarilor producatorului autovehiculului sau service-ul care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator.
- Autovehiculul a suferit un accident sau a fost supus unor factori de natura externa.
- Autovehiculul a fost utilizat in conditii necorespunzatoare sau suprasolicitate, respectiv taximetrie, raliuri, competitii etc.
8.5. Informații de Contact Daca aveti intrebari despre perioada de garantie sau despre cum se acorda garantia va rugam sa ne contactati:
- Email: office@napiesa.ro
- Telefon:031.433.84.95
- Adresa:Str. Corabia, nr.53, Sector 2, Bucuresti